ورزشی

پیروانی: اگر در فینال به استقلال بخوریم، بهتر است در آزادی بازی کنیم

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش در هر جایی بازی کند، باید هواداران این تیم در کنار سرخ‌ها باشند.

به گزارش مخبران، افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری ۲ بر یک این تیم برابر گل‌گهر و صعود به نیمه‌نهایی جام حذفی عنوان کرد: جام حذفی، جام شگفتی‌ها است و به تیمی احتمال داشت برخورد کنیم. ما پرسپولیسیم و محکوم به برد و قهرمانی هستیم. از دوستانی که در حال درست کردن استادیوم هستند، متشکرم و از گروه جدید ممنون هستم. ما اگر قرار است جایی بازی کنیم، باید از ظرفیت‌مان یعنی هواداران‌مان استفاده کنیم و حتی اگر بازی در دستگردی باشد، دوست داریم هواداران‌مان حضور داشته باشند و بازی بدون تماشاگر نباشد.

او اضافه کرد: اگر قرار باشد با پیکان هم در دستگردی بازی کنیم، دوست داریم هواداران کنارمان باشند.

پیروانی درباره این که اگر استقلال و پرسپولیس در فینال به هم برخورد کنند، در آزادی بازی خواهند کرد یا خیر گفت: دوستان اسم دو ورزشگاه دیگر را آورده‌اند اما اگر دو تیم در فینال به هم بخورند، بهتر است بازی در آزادی باشد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس اضاضفه کرد: امیدوارم شورای تامین هم با این موضوع موافقت کند زیرا تیمی که در حال پیروزی و قهرمانی است، باید جشن‌هایش را در کنار هوادارنش بگیرد. اگر ورزشگاه استانداردهای لازم را ندارد، چرا بازی برگزار می‌کنند؟ خواهش من این است که پرسپولیس بدون هوادارانش بازی نکند. استقلال بازیکن، کادر فنی و هواداران خوبی دارد و ما هم پرسپولیس هستیم و کار خود را انجام دهیم.

او درباره بیانیه استقلال در خصوص این که چرا باید این تیم قبل از پرسپولیس بازی کند، توضیح داد: آیا شخص دیگری سوالی دارد؟

پیروانی در پایان گفت: هر جا که پیکانی‌ها دوست داشته باشند، ما بازی می‌کنیم اما می‌خواهیم هواداران‌مان کنار ما باشند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا