استان ها

نیشابور قطب تیراندازی خراسان رضوی و کشور است

مخبران/ خراسان رضوی رئیس هیئت تیراندازی خراسان رضوی گفت: نشابور قطب تیراندازی استان و کشور است و ورزشکاران این شهرستان مقام های زیادی را در لیگ تیراندازی کشور کسب کرده اند.

مجمع عمومی عادی سالیانه هیات تیراندازی خراسان رضوی صبح امروز 20 دی ماه با حضور روسای فدراسیون، روسای هیات تیراندازی خراسان رضوی و اعضای مجمع برگزار شد.

غلامحسین نخدیان رئیس هیئت تیراندازی خراسان رضوی با اشاره به بدهی 150 میلیون تومانی باقیمانده هیئت از رئیس جمهور قبلی گفت: سفر به شهرستان ها یکی از اقدامات اولیه بود که انجام دادیم. در تور تربت جام با حمایت فرماندار این شهرستان توانستیم سالن تیراندازی تربت جام را فعال کنیم و بزرگترین مسابقات تیراندازی این شهرستان را برگزار کنیم که متاسفانه این سالن به دلیل کمبود افتتاح نشد. از وجوه

وی بیان کرد: افتتاح اولین سالن تیراندازی در تایباد، برگزاری مسابقات در خواف و همچنین تقدیر از کادر سابق تیم رهبری و برگزاری جلسه رفع مشکلات هیات تیراندازی استان از جمله اقدامات است. در این دوره مدیریتی تیم تیراندازی گرفته شده است.

رئیس هیئت تیراندازی خراسان رضوی با اشاره به اینکه لیگ تیراندازی کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است، گفت: در حال حاضر با مشکل اسلحه مواجه هستیم و این در حالی است که بسیج اعلام می کند. آمادگی آن برای رسیدگی به این چالش برای تقریبا یک سال است. .

نخدیان در ادامه گفت: اولین دوره مسابقات تیراندازی با توجه به شرایط قرمز مشهد در نشابور برگزار شد و اکنون شاهد این هستیم که این شهرستان به قطب تیراندازی استان و کشور تبدیل شده است که تیم های نشابور در لیگ تیراندازی سرآمد هستند. .

وی با بیان اینکه دانشگاه فردوسی یکی از قطب های تیراندازی استان است یادآور شد: مسابقات باشگاهی و اهداف پروازی در این دانشگاه راه اندازی می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا