ورزشی

۲ بازیکن فوتسال بانوان نصر فردیس قانونی بازی می‌کنند؟ / زیبا: برخی حفاری را عصبی می‌کنند! 

مخبران/ خوزستان سرپرست تیم ملی فوتسال حفاری بانوان از فدراسیون خواسته است که چرا دو بازیکن از ناصر فردیس به نام‌های سارا شیربیگی و آریزو صدقیانی که به نظر می‌رسد پس از انتقال به این تیم جذب شوند، توضیح دهد.

منیژه زیبا در گفت وگو با مخبران، اظهار کرد: خوشبختانه تیم خود را برای بازی خوب با ناصر فردیس در مرحله نیمه نهایی آماده می کند و تمام تلاشمان برای عبور موفق از این مرحله است. حتی اگر تیم را برای پلی آف نبندیم، شاید اگر مصدومیت بازیکنانمان نباشد، باز هم بتوانیم به فینال برسیم، حتی اگر ناامید نباشیم. تیم ما تا اینجای کار نسبت به هزینه تیم های آبادون، پیکن و نصر عملکرد خوبی داشته است. تیم ما یک سوم وقت خود را برای تیم های دیگر سپری نکرد و هیچ کدام از این تیم ها حمایت رسانه ای و داوری نداشتند.

وی از فدراسیون خواست تا بر معامله سارا شیربیگی و آریزو صدقیانی نظارت بیشتری داشته باشد: طبق اطلاعات جمع آوری شده این دو بازیکن را در ابتدای فصل و پس از پایان مهلت نقل و انتقالات و بعد از نیم فصل دوم پیدا کردیم و ما نگران هستیم و من فکر کنید با پاسخ دادن به این موضوع ما را از نگرانی خارج خواهند کرد.

سرپرست تیم ملی فوتسال حفاری بانوان گفت: به هر حال اگر شیربیگی پس از پایان نقل و انتقالات به عنوان سهمیه آزاد منصوب شود، پس از پایان مهلت نقل و انتقالات دیگر نمی تواند صدقیانی را به عنوان سهمیه آزاد بگیرد. به این ترتیب ناصر فردیس حق استفاده از این بازیکن را ندارد و خلاف قوانین است. البته اطلاعات موثقی هم داریم که قرارداد آرازو صدقیانی آنطور که باشگاه نصر در تاریخ 15 آبان، یک هفته پس از پایان مهلت نقل و انتقالات نیم فصل یعنی اول دی ماه اعلام کرد، دو هفته بعد امضا شد. این از شروع لیگ برتر و پایان مهلت نقل و انتقالات است.

وی گفت: برای فرشته کریمی نیز همین اتفاق افتاد و او پس از بازگشت به ایران و پیوستن به تیم پاکن همزمان با لیگ ایران در لیگ کویت بازی کرد که تیم ها از جمله اعتراض کرده و ثبت قرارداد آنها انجام شده است. اشتباه تشخیص داده شد، اما فدراسیون هنوز پاسخی نداده است، اما به هر حال فرشته کریمی هنوز بر اساس باشگاه اسپند ساخته نشده است.

زیبا گفت: احساس ما این است که تمام تلاشمان برای قهرمانی پیکان یا نصر فردیس است و امیدوارم فدراسیون ما را از پاسخگویی به توافق شیربیگی و صدقیانی دور کند. این در حالی است که یکی از مربیان جوان مدعی قهرمانی و مربیگری تیم ملی، خانم سلیمانی، مدام به عنوان سرمربی تیم ملی مصاحبه می کند که به هم تیمی ملی خود آسیب رسانده است. مربی با وجود مصدومیت بازیکنش 16 تا 17 دقیقه در نیمه مقابل تیم حفاری از او استفاده کرد و همین بازیکن مصدوم شد. این مربی خیلی انتقاد می کند و هیچکس به او چیزی نمی گوید اما اگر چنین مصاحبه هایی در مورد تیم ملی انجام دهیم جریمه می شویم.

وی گفت: تیم ما بسیار فداکار است و از فدراسیون انتظار احترام داریم. اگر صحبت نکنیم از مدیریت باشگاه و حمایت شرکت ملی حفاری از مجموعه ما تشکر می کنم. این در حالی است که برخی از نمایندگان فدراسیون به اندازه ملی حفاری مزاحم هیچ تیمی نمی شوند. وقتی مثلا دیگر بهانه ای برای بازی های خانگی ما ندارند، باز هم اعتراض می کنند، حتی اگر زباله ها در اتاق بازی و رختکن باشد، اما برخی تیم های دیگر میزبان سالن های غیر استاندارد هستند. البته به محض اینکه حمایت باشگاه حفاری را داریم خدا را شکر می کنیم و فدراسیون مطمئن است که باشگاه ملی حفاری همیشه تیمی داشته است و به نظر من در مقابل مشکلات در امان و سکوت است. نمایندگان فدراسیون برای ما خلق می کنند. از تیم هایی که فقط یک سال وارد لیگ می شوند حمایت می کند تا بتوانند بمانند، اما نمی مانند.

جیبا خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از نمایندگان فدراسیون نگران تیم و بازیکنان ما هستند. البته برخی از نمایندگان فدراسیون خوب هستند و از آنها تشکر می کنم. فکر می کنم نمایندگان اتحادیه به همه تیم ها به یک چشم نگاه می کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا