اقتصادی

ارایه تسهیلات جدید برای تکمیل بازسازی واحدهای مسکونی بندرامام

مخبران/خوزستان رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: از 5000 واحد مسکونی سیل زده ای که قرار است در بندر امام ساخته شود، به ازای هر واحد مسکونی 150 میلیون تومان وام به حساب متقاضی واریز می شود.

اکبر نیکزاد امروز 16 مرداد در بازدید از روند بازسازی 5 هزار واحد مسکونی سیل زده بندر امام گفت: برای هر واحد مسکونی 150 میلیون تومان دیگر برای وام کم هزینه با سود 5 مصوب شده است. درصد است و این مصوبه به رئیس بنیاد مسکن، برنامه و بودجه ابلاغی بانک مرکزی و سایر مراجع داده شد.

رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: در حال حاضر بانک مرکزی در حال ابلاغ این تصمیم به بانک های فعال در بندر امام است و پرونده تمامی این متقاضیان در بانک مرکزی است.

نیکجد تصریح کرد: در این راستا به ما دستور داده شده که در صورت عدم پرداخت این تسهیلات و تکمیل نشدن ساخت واحدهای مشترک با من تماس بگیرند اما در جلسه ای که در تهران برگزار شد قول دادم این تسهیلات را ارائه کنم. در صورت پرداخت، عملیات اجرایی واحدها با کمک یکدیگر و مردم به پایان می رسد و افراد در واحدهای خود اقامت می کنند.

به گزارش مخبران، وی افزود: در خصوص ارائه خدمات آب، برق و غیره در سفر اخیر به بندر امام، این موضوع را پیگیری کردم و پس از در میان گذاشتن موضوع با وزیر نیرو، ایشان قول دادند حتماً مطرح کنند. مدير استان بايد در اين مورد تصميم مي گيرد و اعتباراتي كه خوشبختانه خيلي از كارها انجام شد.

رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: در حال حاضر اگر کار در این حوزه جدی گرفته نشود، تمام این واحدها به نصف متوقف می شود و در این صورت مردم با مشکل مواجه خواهند شد.

نیکجد بیان کرد: دست به دست هم خواهیم داد تا این واحدها تکمیل شوند و در این مورد فقط مشکل بدهی وجود داشت که خوشبختانه با لطف رئیس جمهور و افسران تسهیلات مورد نظر تصویب شد و معاملات خوبی انجام شد. بحث خدمات با وزیر نیرو انجام شده و باید بحث نجاری، دیوارکشی، کاشی کاری، لوله کشی آب و برق و غیره را در این زمینه شروع کنیم.

وی گفت: روز گذشته برنامه ریزی هایی با مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان آقای جنتی در زمینه نجاری، کاشی کاری و … انجام شد و با چند کارخانه مصالح ساختمانی هماهنگی و تصمیم گیری شد، تامین مصالح با نرخ پایین و قول به کار را با همکاری تکمیل کنید.”

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا