استان ها

“تاخیر در مراجعه” مشکل این روزهای سمنان/ شرایط همچنان بحرانی‌ست

مخبران / سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ، تأخیر در ارجاع بیماران به مراکز درمانی را یکی از دغدغه های مهم ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در دوران اخیر عنوان کرد و گفت: متأسفانه گاهی اوقات بیمار برای ویزیت دیر نمی کند. کادر پزشکی ”

دکتر نوید دانایی در گفت وگو با خبرنگاران گفت: انتظار می رود بیماران مبتلا به کووید 19 در اولین فرصت و در نگاه اول به مراکز درمانی به ویژه مراکز 16 ساعته یا کلینیک های تنفسی این دانشگاه مراجعه کنند. بنابراین ، می توان آنها را فوراً درمان کرد.

وی ادامه داد: بیماران مبتلا به علائم تب ، بدن درد ، سرفه ، تنگی نفس و … باید در اولین فرصت به مراکز درمانی و بیمارستانی استان به ویژه مراکز تخصصی ارائه شده برای این منظور مراجعه کنند. آن را بگیرید.

دبیر ستاد استان کرونا با اشاره به وضعیت اخیر ویروس کرونا در مناطق دانشگاهی ، گفت: اگرچه شرایط این مناطق به شرایط پایدار تری رسیده است ، اما استان همچنان در بحران است و بنابراین انتظار می رود عموم مردم از آن پیروی کنند. پروتکل. “برای جلوگیری از.

دکتر داوسون گفت ، در 72 ساعت گذشته ، دانشگاه 121 بیمار جدید مبتلا به کووید -19 را در بیمارستان هایی که تحت عمل جراحی قرار دارند شناسایی کرده است. دانایی اعلام کرد و افزود: تعداد بیماران سرپایی روزانه در حوزه قضایی دانشگاه همچنان بالای 300 نفر است.

وی با ابراز خرسندی از سرعت سریع واکسیناسیون در استان ، گفت: بیش از 156،600 دوز واکسن در شش شهر تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تزریق شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا