استان ها

مبارزه با قاچاق کالا برای حمایت از تولید یک تکلیف همگانی است

مخبران/اردبیل معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا برای حمایت از تولید داخل یک تکلیف همگانی است، اطلاع رسانی از عواقب قاچاق برای آحاد جامعه را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش مخبران، رضا قاسمیان امروز ۷ تیر در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل اظهار کرد: از آنجایی که قاچاق بر روی تولید داخلی تاثیرگذار است، وقوع قاچاق باعث وارد آمدن ضرر و زیان به تولید کنندگان می شود و به نوعی تولید کنندگان در مبارزه با قاچاق در ردیف اول قرار دارند.

معاون استاندار اردبیل تصریح کرد: با توجه به ضرورت مشارکت تمامی مدیران دستگاهها در امر مبارزه با قاچاق کالا لازم است مبارزه با قاچاق با شرایط روز انجام شود.

وی بیان کرد: قاچاق کالا حقوق تمامی اقشار جامعه را خدشه دار می کند و باید اطلاعات مربوطه در خصوص چگونگی تاثیرگذاری قاچاق در لطمه به حقوق عامه مردم به همگان اطلاع رسانی شود.

محمدعلی مجتهدی نیا، دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت مبارزه با قاچاق کالا افزود: ورود کالای قاچاق باعث بیکار شدن جوانان شده و موجب وارد آمدن زیان های بالایی به عرصه تولید می شود.

وی با اشاره به قرار گیری هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز از روز ۱۲ تا ۱۹ تیرماه، از برگزاری برنامه های مختلف اعم از اطلاع رسانی، کارگاه‌های آموزشی، میزگرد، مسابقات ورزشی و تقدیر از تلاشگران این عرصه خبر داد.

او با بیان اهمیت مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مدیران دستگاههای مرتبط را به اطلاع رسانی از عواقب قاچاق و تاثیر آن در تولید و اشتغال فراخواند.

مجهتدی نیا با اشاره به هفته قوه قضائیه از تلاش های فعالان این حوزه تقدیر کرد و خواستار استمرار همراهی و همکاری این حوزه در امر مبارزه با قاچاق کالا شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا