استان ها

مقام اول استان یزد در بهره‌مندی از پایدارترین برق در کشور

مخبران / یزد مدیرعامل شرکت توزیع برق یزد گفت: شاخص خاموشی برای هر مشترک در کشور 600 دقیقه است که در استان یزد به 64 دقیقه کاهش یافته و منطقه را در ثبات برق در رتبه نخست قرار داده است.

“آرش نواب” روز گذشته به جز افتتاح برق رسانی به روستاهای منطقه بهمن ابرقوه ، مقام اول استان یزد را در زمینه پایداری برق اعلام کرد و اظهار داشت: در کشور شاخص خاموشی به ازای هر مشترک 600 دقیقه است که در استان 64 دقیقه است. و در شهر ابرکروک ، شاخص خاموشی برای هر مشترک یک هفتم کشور است.

وی گفت: کمترین ضرر خالص کشور مربوط به شرکت توزیع برق یزد 6.5 درصد است که در آن ، شهر ابرکروک نزدیک به شاخص استان و یکی از پایدارترین مناطق کشور است.

نواب گفت: حدود 99.7 درصد خانوارهای روستایی و 96.2 درصد چاه های استان برق دارند و خاطرنشان کرد: در قالب کمیته محرومیت زدایی کنگره ای 4 هزار شهید استان یزد ، روستاهای استان در شرکت تأمین برق قرار دارند و از ابتدای آنلاین ماه روستاهای محروم استان نیز از برق بهره مند شده اند.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه طرح های تأمین برق برای روستاها گامی در جهت بهره وری است ، تأکید کرد: بدهی آخرین پروژه های برق رسانی در شهر ابرکروک از طریق عوارض برق و بودجه داخلی شرکت توزیع برق استان در سال گذشته تأمین شده است. ما این خبرهای خوب را به مردم ابرکروک می رسانیم. با بدهی های آن ، در سال 1999 ، سه روستای دیگر شهر از نعمت برق برخوردار می شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا