ورزشی

ولع دیده شدن در استقلال تمامی ندارد؛آقای عبدیان کمی آهسته‌تر!

Sepper مرده است: علی رغم ممنوعیت انتصاب بازیکنان و مربیان خارجی در لیگ برتر ، باشگاه استقلال همچنان در تلاش است تا استرومااسیانی را بازگرداند. همچنین ، این می تواند منجر به اعتراض تیم های دیگر شود.

در همین حال ، مهدی عبدیان که بیش از مدیرعامل رسانه و عضو هیئت مدیره استقلال است ، سعی کرده است با داستان های خود در فضای مجازی در هفته های گذشته بیش از هر زمان دیگری توجه را جلب کند ، وزارت دادگستری تصویری از نامه ارسال شده به رئیس جمهور منتشر کرده است که خواستار معافیت از آزادی یا بررسی قانونی است.

با کنار گذاشتن این مسئله ، سوالی که پیش می آید این است که چرا باید مهدی عبدیان ، یکی از اعضای هیئت مدیره ، شخصاً برای حل مشکل باشگاه با یکی از روسای سه قوه نامه بنویسد؟ در نامه عبدیان به یک لوح تقدیر شباهت دارد. وجود دارد؛ هیچ سربرگ رسمی ، آنلاین یا امضای مدیرعامل باشگاه استقلال وجود ندارد و فقط نام و موقعیت عابدیان در آن یافت می شود!

این نامه ثابت می کند که چقدر وضعیت مدیریتی در استقلال غیر حرفه ای است. اگر باشگاه استقلال مجبور است از رئیس قوه قضاییه درخواستی ارائه دهد ، آیا نباید این درخواست مطابق با قوانین و پروتکل های رسمی انجام شود؟ منصفانه است که بگوییم اعضای هیئت مدیره باشگاه حتی در ابتدایی ترین اتفاقات اشتباه می کنند. در غیر این صورت ، منظور از نامه غیررسمی به یکی از روسای سه قوه کشور چیست؟

به جای لفاظی ها ، تمرکز روی مشکلات مالی استقلال ، گلایه های شفر و نحوه پرداخت حقوق بازیکنان ، ممکن است برای مهدی عبدیان بهتر باشد. شاید آن چیزی نباشد که هواداران از سرمربی استقلال می خواهند. نقش و وظیفه سعادت در این امر چیست؟ “آیا مدیرعامل استقلال که یکی از اعضای هیئت مدیره شخصاً به رئیس قوه قضائیه نامه می نویسد نیست؟ چند درصد از هواداران اعضای دیگر هیئت مدیره را شناخته اند و چهره آنها را دیده اند؟ هوس دیدن و حضور در رسانه ها؟” همه دوستان شما نیستند. آقای عبدیان ، یک روز همه چیز تمام می شود و دوربین ها خاموش می شوند. اگر قلب شما آزاد است ، بهتر است در کل نمایشی که تنظیم کرده اید و در هدفی که هواداران می خواهند به آن برسند قدم بگذارید. بگیر سوال دیگه؟ آقای عبدیان چرا در تمدید قرارداد بازیکنان خود گوشه ای از پیراهن استقلال را گرفته و با بازیکنان عکس یادگاری می گیرید؟ شاید شما مدیر عامل باشید و ما نمی دانیم! آقای ساداتموند ، می دانید؟

بیشتر بخوانید: ساداتموند راه حل Stromazioni را افزایش داده است! / عکس

253 251

دکمه بازگشت به بالا