ورزشی

پرسپولیس برای بردن نیاز به اتفاقات بیرون از زمین ندارد

به گزارش خبرگزاری جابرانولین؛ وی با اشاره به جنجالی که پس از بازی پرسپولیس و پیکن رخ داد، گفت: تمرین پیکن پس از بازی با استقلال به مدت 3 روز تعطیل شد اما پیش از سایر تیم ها شروع به آماده سازی برای ادامه رقابت های لیگ کردیم. مجتبی حسینی و اعضای کادر فنی در این مدت چهار جلسه آنالیز مفصل با بازیکنان درباره پرسپولیس داشتند. ما چهار بازی تدارکاتی خوب در تعطیلات لیگ داشتیم و این 27 تا 26 روز بیشتر از همه تیم های لیگ برتر بازی های دوستانه انجام دادیم.

وی ادامه داد: با آمادگی خوبی وارد بازی پرسپولیس شدیم اما این را هم در نظر داریم که جوان ترین تیم 10 لیگ برتر آسیا هستیم. 3-4 بازیکن از تیم امید و 3-4 بازیکن زیر 23 سال در تیم اصلی پاگان بازی خواهند کرد. پس از نزدیک به یک ماه وقفه، زمانی که جوانان اولین بازی خود را در ورزشگاه آزادی مقابل انبوه پرسپولیس انجام می دهند، شاید تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار بگیرند و نباید انتظار زیادی داشته باشند.

مدیرعامل باشگاه پاسن افزود: امسال در 16 تیم لیگ برتری کمترین بودجه و هزینه را داریم. اگر با این بودجه به میانه های جدول یازدهم برسیم به باد می دهیم. البته سال آینده چند بازیکن خوب به این جوانان اضافه خواهیم کرد. ما قصد داریم با حفظ این جوانان و جذب افراد تازه وارد، مقدمات خوبی را برای پکن فراهم کنیم. تیم ما دو گل به پرسپولیس زد و بازی را باخت.

اتاباق افزود: بعد از بازی صحبت از مضتبی حسینی شد. او را از دوران بازیگری حسینی می شناسم و به خوبی او را می شناسم. در این مدت طبق کار علمی در کنار تمرینات فشرده و بازی های دوستانه استراحتی برای بازیکنان فراهم می شود تا بازیکنان آمادگی بیشتری برای بازی مقابل پرسپولیس داشته باشند. برای تیم اردو گذاشتیم و بچه ها کادر فنی داشتند. هر کاری که لازم بود انجام دادیم تا با انرژی خوبی به مصاف پرسپولیس برویم.

وی گفت: یادم هست حسینی بعد از بازی با استقلال گفت تو خوب بازی کردی. برو تا در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس بهتر بازی کنی و الان روی آن تمرکز کنیم اما جوانان ما اسیر جو ورزشگاه آزادی و تماشاگران پرسپولیس شدند. تیم حریف پنج بار پیاپی قهرمان لیگ شده و بازیکنانش باتجربه تر از تیم ما هستند. شاید مجموع قرارداد بازیکنان ما به اندازه یک پرسپولیسی باشد.

مدیرعامل باشگاه اسپند ادامه داد: در حالی که این توقع را بالا برده ایم که بازیکنان می توانند پرسپولیس را شکست دهند اما نباید انتظار پیروزی این تیم در حضور هواداران رقیب در ورزشگاه آزادی را داشته باشیم. جای تاسف است که در پی این شکست تیم پاکستان، بازیکنان و مجتبی حسینی در فضای مجازی مورد حمله و اتهام قرار گرفتند. خیلی بد است که شماره تلفن مربیمان را پخش کنیم و به آنها پیام بد بدهیم.

اتاباق با بیان اینکه در فضای مجازی به هفت بازیکن اسپند و یحیی گل محمدی نیز اشاره شده است، تصریح کرد: ما تا به حال با این شرکت جلسه ای نداشته ایم. این گفته ها صحت ندارد و متاسفانه بحث هایی که در فضای مجازی می بینیم رسمی نیست. باشگاه اسپند همیشه سازنده بوده و بر اخلاق تاکید داشته است. مجتبی حسینی هم خواصی دارد. او به عنوان مربی جوانان در حال آماده سازی جوانان برای فوتبال ایران است. او را اکثر جوانان سپاهان و ذوب آهن شناختند. این حرف و حدیث همیشه هست

وی در مورد این معامله گفت: به روحیه باشگاه پکان و مضتبی حسینی پایبند هستیم. پرسپولیس برای بردن بازی هایش نیازی به این مسائل ندارد. در صورت اتهام، شخص حقوقی باشگاه اسپند نیز این موضوع را دنبال خواهد کرد. یکسری پیشه ها هست ولی خدا را هم باید در نظر گرفت. فکر می کنم اخلاق در فوتبال ایران حاکم است. ما با خدا سفید هستیم و اینگونه دوستان بداخلاق خدا را در نظر می گیرند و می خواهم بدانم با یک تیم جوان چگونه برنامه خود را برای این بازی آماده کردیم.

مدیرعامل باشگاه بیکن افزود: یک بازیکن در تیم بیکن حضور داشت که قراردادش 50 میلیون تومان بود. با این وضعیت چطور می توانیم پرسپولیسی های میلیاردی را بگیریم؟

اتابکش در پاسخ به اینکه عملکرد پاگان در بازی با استقلال ممکن است توقعات را از این تیم مقابل پرسپولیس بالا ببرد، گفت: تیم ما مقابل تراکتور و هواداران فوتبال فوق العاده ای ارائه کرد اما محقق نشد. ما توسط هواداران گم شدیم. محمدرضا اکبری دروازه بان تراکتورسازی با نمایش خوبش مقابل پاگان بهترین بازیکن هفته لیگ برتر شد. در فوتبال، این نتایج عادی است، اما مطمئنم در آینده بیشتر از این تیم خواهید شنید، با روندی که توسط جوانان ساخته شده توسط پاگان و مضتبی حسینی انجام می شود.

وی گفت: پاسخی به این ادعاها و دروغ های بی اساس ندارم. من نمی دانم مبتکران و حامیان این بحث ها چه دنبال کرده اند، اما در صورت تداوم این وضعیت، تیم حقوقی باشگاه به رسیدگی به این موضوعات ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا