ورزشی

«پی‌گیر اخبار نباشید» با فردوسی‌پور

رونمایی از کتاب “اخبار را دنبال نکن” عملاً با حضور عادل فردوسی پور و سروش صحوت انجام می شود.

مخبران گفت: مراسم رونمایی فردا (دوشنبه ، 4 نوامبر) ساعت 20 از اینستاگرام نشر چشمه پخش می شود و علاقه مندان می توانند بدون حضور در این مراسم آن را دنبال کنند.

این برنامه در مورد مطالب کتاب “اخبار را دنبال نکن” نوشته رولف دوبلی بحث می کند.

در این کتاب که توسط عادل فردوسی پور ، بهزاد توکلی و علی شهروز منتشر شده و با قیمت 30000 تومان منتشر شده است ، آمده است: “اخبار را دنبال نکنید” نوشته رولف ویبل با ارائه راهکارهای عملی به شما کمک می کند تا وقت خود را ارائه دهید. کیفیت بهتر و بهتر را خرج کنید.

در این کتاب ، آنها مانند سایر آثار رولف دوبلی ، به دنبال راهی برای دستیابی به زندگی شاد و آرام هستند. وی با بررسی این موضوع مهم به عوامل مخربی می پردازد که ما را از این مسیر دور می کند و مانع رسیدن افراد به زندگی واقعی می شود.

در واقع ، کتابی که اکنون در دست دارید ، به اخبار و نقشی که در زندگی مردم دارد ، و دلایل عدم توجه به اخبار ، تحقیق درباره تأثیر خواندن اخبار و نکاتی در مورد چگونگی ترک این عادت می پردازد. در دنیای امروز ، اخبار از یک پناهگاه امن به سلاحی برای کشتار جمعی تبدیل شده است که به طور مستقیم بر سلامت روان انسان تأثیر می گذارد. حالا رولف دوبلی قصد دارد با این سلاح خطرناک از شر شما خلاص شود.

اخبار تأثیر فوق العاده ای در زندگی و آرامش روانی افراد دارد ، بنابراین زندگی آنها را مختل می کند و تأثیر روانی روی مردم دارد. “اعتیاد به اخبار آنقدر گسترده است که خلاص شدن از آن آسان نیست.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا