استان ها

توانمندسازی اعضای هیئت علمی در دوره‌های جهاد تبیین و تولید محتوا

به گزارش خبرنگاران گروه استان های خبرگزاری آنا از مشهد، محسن مرادی در نشست روسای هیئت های پذیرش و موسسات آموزش عالی استان خراسان رضوی که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در سال 1385، در سال 1394، در سال 1385، به عنوان رئیس هیئت مدیره دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد. بخش استانی این سند در 31 استان و دو واحد دانشگاهی تخصصی تهیه شده است. (ادامه مطلب)

وی گفت: این سند بر اساس نیاز محوری، آسایش گرایی و آینده نگری در استان خراسان رضوی و با توجه به نیازهای استان و منطقه و کمک دانشگاه در حل مشکلات اجتماعی، هیئت مدیره آزاد اسلامی تهیه شده است. دانشگاه گام های خوبی برداشته است.

رئیس دانشگاه آزاد مشهد وی با اشاره به تاکید رهبری مبنی بر لزوم جهاد در تعریف و تولید محتوا، تاکید کرد: شورای عالی جذب باید در تعریف و تولید محتوا بر جهاد متمرکز شود. با توجه به نیاز معلمان به توانمندسازی و ارتقای دانش، باید دوره های جهادی را برگزار کنیم.

مرادی یادآور شد: غرور جهانی در سال‌های اخیر به رهبری آمریکا و رهبران منطقه سعی در ایجاد ناامیدی در بین جوانان و طرح موضوع مهاجرت از کشور داشته است. پس نباید از حوزه جهاد تبیین غافل شد; زیرا اگر دانشکده ما از دسیسه های دشمن غافل باشد و از دستاوردها و پیشرفت های کشور در حیات انقلاب اسلامی بی خبر باشد و رسانه ها مجرای ارتباط بهتر با جوانان نباشند، نمی توان انتظار نتایج جهاد را داشت.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری دوره های ویژه توانمندسازی معلمان و افزایش دانش آنان برای خدمت به منویات مقام معظم رهبری به ویژه در عرصه جهاد باید در تولید تصویرسازی و محتوا و مقابله با جنگ و رسانه های دشمن مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/4103/

دکمه بازگشت به بالا