حوادث

هیچ جاده‌ای در پایان هفته یک‌طرفه نمی‌شود

رئیس پلیس راهور (NAZA) اعلام کرد که در پایان این هفته هیچ جاده یک طرفه وجود نخواهد داشت.

به گزارش مخبران ، سردار سید کمال هادیانفر در جریان بازدید از آزادراه تهران-پردیس در شرق استان تهران به خبرنگاران گفت: ಕೊನೆಯಲ್ಲಿ در پایان این هفته ، مرخصی (رسمی) نائوروج پایان می یابد ؛ بنابراین ، کسانی که قرار است این روزها به محل کار خود در استانهای مبدا برگردند ، باید آماده مقابله با ازدحام فوق العاده باشند و زمان زیادی را برای بازگشت خود صرف کنند.

وی گفت: “به شهروندان توصیه می شود از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.” “اگر شهروندان با هم سفر می کنند ، باید زمان بازگشت خود را مدیریت کنند.”

هادیان فر با اشاره به هشدارهای راهنمایی و رانندگی پلیس در سال های منتهی به شیوع تاج در کشور ، اظهار داشت: این موقتاً برای تسهیل در تردد و هدایت ترافیک در مناطقی از کشور ، این خطوط را یک طرفه کرد. اما با تأکید بر جلوگیری از مسافرت در سال جاری و نیاز به تردد ناوگان باری و امدادی در جاده ها ، تا پایان هفته اول 1400 هیچ جاده ای متحد نخواهد شد.

رئیس پلیس راهور ناجا تأکید کرد: بنابراین ، هیچ محوری از جمله محورهایی که به شمال کشور می روند ، یکپارچه نیست. بنابراین لازم است که شهروندان زمان بازگشت خود را مدیریت کنند.

هادیان فر افزود: همچنین با توجه به پیش بینی وضعیت هوا در اواخر هفته بارندگی در کشور ، ضروری است هموطنان عزیز آمادگی و برنامه ریزی لازم را برای ترافیک و شرایط جوی غیرمعمول داشته باشند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا