بین الملل

وزیر اسرائیلی: ۴ اسیر فلسطینی بازداشت شده مکان دو اسیر دیگر را فاش نمی‌کنند

وزیر کشور اسرائیل اعلام کرد که چهار زندانی فلسطینی بازداشت شده محل دو اسیر فلسطینی دیگر را فاش نکرده اند.

به گزارش مخبران ، قدس به نقل از مجله العربی ، عمر برلیو ، وزیر کشور اسرائیل ، در مصاحبه با رادیو تل آویو گفت: “چهار زندانی فلسطینی بازداشت شده حضور نایف یعقوب کامزی و مناضل نفیات را فاش نکرده اند. ما نگران هستیم که جستجوی زندانیان باید شامل کرانه باختری شود.

نیروهای امنیتی اسرائیل برای هفتمین روز متوالی به جستجوی دو زندانی فراری از زندان الجلبوا ادامه دادند. بارلیو اخیراً دستور ایجاد یک کمیته حقیقت یاب در مورد فرار بازداشت شدگان را صادر کرد.

بارلیو در بیانیه ای اعلام کرد که با آویچای مندلبیت ، مشاور حقوقی دولت اسرائیل ، توافقنامه ای برای ایجاد این کمیته امضا کرده است و از دولت خواسته است که آن را تأیید کند. وی در مورد تحلیلگران اسرائیلی که گفتند بارلیو کار خود را انجام نمی دهد و از رسوایی فرار زندانیان شوکه شده است ، گفت: “من اطمینان دارم که دولت پیشنهاد من برای تشکیل کمیته را تأیید خواهد کرد.”

بر اساس پیش بینی های رژیم صهیونیستی یون ، یعقوب نافیه و نایف کمامجی از هم جدا شده اند و با هم نیستند و کار جستجو در شهرهای مارک بن امیر ، یوکاتان و جنین متمرکز شده است.

قبل از اظهارات وزیر اسرائیلی ، نیروهای اسرائیلی به برخی پایگاه ها در عباد و کرانه باختری حمله کردند.

به همین منظور شهر ناصر شاهد تجمع و تجمعی در حمایت از اسرای فلسطینی بود و معترضان خواستار آزادی زندانیان و پایان کار شدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا