بین الملل

کرملین: پوتین از حمایت مطلق مردم روسیه برخوردار است

به گزارش اسکای نیوز، در بیانیه کرملین آمده است که حمایت از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، “رشد بی سابقه ای” داشته است. با این حال، برخی از منتقدان اعتبار این نظرسنجی ها را زیر سوال می برند و می گویند که آنها برای “اهداف تبلیغاتی” روسیه ایجاد شده اند.

شرکت های خارجی برای خرید گاز روسیه باید «روبل» بپردازند

سخنگوی کرملین گفت که انتظار می رود این کشورها به روبل گاز روسیه را پرداخت کنند و در صورت امتناع از انجام این کار، گاز به صورت رایگان ارائه نخواهد شد. اکنون تنها راه این است که کشورها این منبع را خریداری کنند.

کرملین می گوید شرکت های خارجی باید درک کنند که “جنگ اقتصادی” علیه روسیه وضعیت را تغییر داده است. این بدان معناست که آنها باید گاز روسیه را بخرند و آن را به روبل بپردازند. به این ترتیب مسکو به دنبال دفاع از خود در برابر تحریم ها است.

سم آبراموویچ واقعی نیست

کرملین گزارش هایی مبنی بر مسموم شدن رومن آبراموویچ مالک چلسی را توصیف کرد و این خبر را “جنگ اطلاعاتی” خواند.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت که رومن آبراموویچ یکی از اعضای رسمی هیئت روسیه برای مذاکرات صلح امروز در ترکیه نبود، اما در آن حضور داشت.

نتیجه مذاکرات صلح با اوکراین امروز یا فردا مشخص خواهد شد

پسکوف به خبرنگاران گفت: «من سخنگوی ولادیمیر پوتین هستم و می‌توانم بگویم که واضح است که مذاکرات صلح امروز (سه‌شنبه) یا چهارشنبه «امیدبخش» است.

روسیه و آمریکا نیاز به مذاکره دارند

کرملین گفت که روسیه و ایالات متحده باید دیر یا زود درباره “امنیت” گفتگو کنند، اما روابط آنها به ناچار با “توهین های شخصی” جو بایدن به ولادیمیر پوتین بدتر شد.

سخنگوی کرملین گفت توهین های شخصی بر روابط بین دو رهبر تأثیری نمی گذارد. دیر یا زود باید درباره «ثبات و امنیت استراتژیک» صحبت کنیم.

311311

دکمه بازگشت به بالا