حوادث

تالارهای پذیرایی چه زمانی بازگشایی می‌شود؟

معاون بازرس فضاهای عمومی پلیس امنیت عمومی بزرگ تهران ، افتتاح سالن های پذیرایی را تشریح کرد و گفت: “این سالن ها مانند سایر کلاسهای روباز ، به زودی پس از تأیید ستاد ملی کورنا و صدور پروانه و پروتکل های بهداشتی افتتاح می شوند.” برای شروع

سرهنگ نادرمرادی در گفتگو با مخبران ، وی با اشاره به جلسه‌ای در محل استانداری تهران اظهار داشت: این جلسه در دفتر استانداری تهران برگزار شد و به ریاست حسن بیگی معاون فرماندار برگزار شد و توضیحات و بینش درباره ادامه تاج در کشور ارائه شد. باید تأکید شود که مراجع ذیربط باید پروتکل های بهداشتی ، مسافت های اجتماعی و بهداشتی را برای زیردستان خود رعایت کنند و تصور نکنند که تاج تمام شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس ، برنامه ریزی هایی برای تشکیل گروه های مختلف از جمله دانشگاه های علوم پزشکی ، انجمن ها و پلیس در اماکن عمومی ، یک دولت و یک سازمان حفاظت برای بازرسی از تهران وجود دارد و این بازرسان در صورت عدم رعایت ، گشت زنی در این شهر خواهند داشت. موارد بهداشتی باید به کلاسها هشدارهای لازم را بدهد و در صورت عدم توجه باید به قانون اخطار داده شود و در نهایت در صورت عدم رسیدگی باید اقدامات قانونی انجام شود.

مرادی افزود: درست است که آمار تلفات و بستری در بیمارستان کرونا ویروس کاهش یافته است ، اما تعداد مبتلایان به این بیماری افزایش یافته است و این روزها مردم شاهد این افزایش اخبار هستند. بنابراین در این جلسه تأکید شد که با از سرگیری همه کلاسها ، اگر به پروتکل های بهداشتی رسیدگی نشده باشد ، قطعاً با مشکلات زیادی روبرو خواهیم شد.

مقامات در حال صدور اخطار از طریق رسانه و رادیو و تلویزیون هستند و باید توجه زیادی به مسائل بهداشتی داشته باشند: مدیریت ستاد بازرسی كرونا احتمالاً بعد از معرفی هر بخش از افراد ، نیازهای خود را تا پایان این هفته آغاز خواهد كرد.

معاون نظارت بر امنیت عمومی پلیس امنیت پایتخت با اظهارنظر درباره بازگشایی سالن های پذیرش گفت: “موضوع بازگشایی سالن های پذیرش باید دیروز در ستاد ملی کرونا مطرح می شد ، اما این اتفاق نیفتاد.” اما امروز طی پیگیری های آقای عللی ، فرمانده قرارگاه تاج گذاری تهران ، مقرر شد نامه ای به اتحادیه تالارهای پذیرش اتاق اتحادیه های کارگری تهران ارسال شود که آن هم برگزار شد. ارسال شد.

وی گفت: “مانند اراده خداوند ، تالارها و سایر کلاسهای روباز ، کورونا می تواند فعالیت خود را پس از تصویب ستاد ملی و پذیرش مجوزها و پروتکل های بهداشتی آغاز کند و با افتتاح سالن ها ، واحدهای تعطیل اتحادیه بسته وجود نخواهد داشت.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا