استان ها

تمدید مهلت ارسال آثار توسط هنرمندان صنایع‌دستی برای دریافت آنلاین اصالت ملی

به گزارش خبرگزاری مخبران استان سمنان، سمانه سلطانی پور روز پنجشنبه 6 مهرماه 1402 ضمن دعوت از هنرمندان صنایع‌دستی برای شرکت در رویداد آنلاین اصالت ملی گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد مهم می‌توانند حداکثر تا 12 مهرماه، تصویر و فیلم 2 نمونه از آثار پیشنهادی خود را برای شرکت در این داوری به آدرس ایمیل handicraftsemnan@gmail.com ارسال نمایند.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، خواستار ارسال آثار بر اساس رعایت تمامی مقررات ثبت نامی شد و افزود: برای راهنمایی هر چه بیشتر شرکت‌کنندگان، بخش ویژه‌ای در سایت اداره کل به هفتمین دوره داوری آنلاین اصالت به آدرس https://semnan.mcth.ir اختصاص‌یافته و نمونه برگه‌های ارسال آثار و شرایط کامل شرکت در این رویداد اعلام‌شده است.

سلطانی پور در خصوص مزایای دریافت نشان آنلاین اصالت ملی صنایع‌دستی گفت: دریافت‌کنندگان آنلاین اصالت در اولویت شرکت در نمایشگاه‌ها و مسیر برند سازی، بازاریابی و فروش آثار قرار می‌گیرند.

او با اشاره به اینکه، استان سمنان، امسال میزبان برگزاری داوری آنلاین اصالت منطقه‌ای با حضور استان‌های سمنان، تهران، مرکزی و قم است، افزود: در مرحله نخست و در سطح استانی نمونه آثار ارسالی توسط داوران بررسی و سپس برای رقابت به مسابقه ملی ارسال می‌شوند.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان بابیان اینکه رویداد آنلاین اصالت هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شود، گفت: شاخص‌های اصلی ارزیابی در این داوری، اصالت اثر، مرغوبیت، نوآوری و بازاریابی است و سازگاری با محیط‌زیست و مسئولیت حقوق اجتماعی ازجمله پیش‌شرط‌های ارسال آثار است.

سلطانی پور افزود: هنرمندان متقاضی شرکت در این رویداد، در صورت هرگونه پرسش در خصوص روند ثبت‌نام و … می‌توانند با شماره 33300075 داخلی (148) سرکار خانم رهبر تماس بگیرند.

در 6 دوره قبل، درمجموع 53 اثر از استان سمنان موفق به دریافت آنلاین اصالت ملی شده و ۹ اثر هنرمندان استان نیز موفق به دریافت آنلاین اصالت بین‌المللی صنایع‌دستی شده است.

دکمه بازگشت به بالا