استان ها

مدیران صدای مردم را بشنوند و به پرسش‌های آنان پاسخ بگویند

مخبران / لرستان .

نماینده ولی فقیه لرستان و رهبر نماز جمعه در خرم آباد گفت: وی از همه مسئولان و مدیران استان برای گسترش جلسات عمومی دعوت کرد.

در سخنرانی این هفته توسط حجت الاسلام و المسلمین ، دفتر مقام معظم رهبری با اقشار مختلف مردم از کلیه مسئولان و مدیران استان دعوت به عمل آورد تا این جلسات را برای تقویت نگرش عمومی برگزار کنند. همه برای موفقیت در بدنه های مختلف برای وحدت مردم باید گوش دهند.

وی اظهار داشت: همه افراد چیزی مشترک دارند و همچنین مطالبات جوانان برای شنیدن صدای مردم ، صدای جوانان انقلابی است. خواسته های آنها باید برآورده شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاروخی گفت: دیدار با گروههای مختلف مردم و نمایندگان آنها یکی از راه های ایجاد ارتباط گسترده تر و گسترده تر بین مقام معظم رهبری (حافظ الله) ، همکاران ، صنعتگران ، دانشجویان ، حوزه های علمیه و محققان دانشگاه در هنگام درگیری ویروس تاج است … وی خاطرنشان کرد و افزود: مقام معظم رهبری علی رغم انجام کارهای دشوار ، دشوار و دلهره آور و بسیاری از دشمنان ، هنوز خواستار بهره مندی از جوانان هستند.

وی اظهار داشت: من طبق اقتدار خودم ، مقام معظم رهبری ، این کار را انجام داده ام و ادامه خواهم داد ، بنابراین مناسب است که مسئولان اجرایی و قضایی و اعضای مجلس شورای اسلامی اینگونه عمل کنند.

نماینده استان ولی فقیه تأکید کرد: به مناسبت هفته قضایی و دیگر برنامه های آتی مانند هفته دولت و عزت دهه ، مسئولان و معاونان باید همواره از این فرصت استفاده کنند تا همیشه در شانه های مدیران نباشد. در مورد اقدامات خود صریح و شفاف باشید و به هر شک و تردیدی که ممکن است بوجود بیاید پاسخ دهید.

وی تأکید کرد: در این جلسات شرایط و ضوابطی وجود دارد که باید توسط هر دو طرف مرتفع شود. این الزامات به شرح زیر خلاصه می شود. اولاً ، شاکی نباید با Emma صحبت کند و اگر وجود داشته باشد ، باید بر ادعای خود کنترل کاملی داشته باشد.
ثانیا ، محیط خواستار باید با اخلاق منطبق شود و از جنجالها دور شود و گفتمانی برای رشد و توسعه باشد.
سوم ، شخص مسئول از سؤالات و درخواستها استقبال می کند و نمی ترسد.

در پایان ، حجت الاسلام والمسلمین شاروخی با استناد به سخنان مقام معظم رهبری در مورد مطالبات جوانان ، از جوانان خواست که به طرز صحیح و قانونی مطالبات خود را رعایت کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا